מהם שירותי NOC as a service

הפירוש של ראשי התיבות של NOC הינו – Network Operations Center, זהו למעשה מוקד בקרה 24 שעות ביממה המנטר אירועים חשודים ותקלות מסביב לשעון ומטפל בזמן אמת בתקלות.

שירות זה מתאים לארגונים להם יש תשתיות שהזמינות שלהם חשובה, והפעילות שלהם דורשת חיבור למערכת ניטור שמתריעה על תקלות בשרתים. עסקים שמחוייבים לזמינות גבוהה הם העסקים שלרוב ירכשו שירותי NOC כמו חברות סטארטאפ או חברות תקשורת שבעצם זקוקות לקבלת עדכונים שוטפים וטיפול בתקלות באופן מידי.

NOC  שירותי ענן ומה שביניהם

שירותי ענן הם שירות המייצר בסיס לשירותים רבים עבור המון חברות, במידה וישנו חוסר בזמינות או תקלות מרובות אלו עלולים לעלות הרבה מאד כסף ולגרום לנזקים רבים. ברמת השירות והספקים, כל אחד מהספקים מחוייבים לתת אמינות גבוהה ושירות ללא דופי בטח ובטח כאשר מדובר בשירותי תקשורת מתקדמים, אבטחת מידע, אחסון בענן וכד’. כאן שירותיNOC  נכנסים לתמונה כאשר הם מאפשרים בקרה מלאה, פיקוח וטיפול בתקלות מהסוג הזה.

שירותי NOC – מערכת ניטור או בקרה וחיווי?

אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי המקצוע בתחום היא כאשר הם מתייחסים אלNOC  ממש כמו מערכת ניטור. זו אינה מערכת ניטור. שירותי NOC אכן משתמשים במערכת ניטור, אבל אך ורק על מנת לקבל עדכון על התקלות, ורק אז NOC מתחיל לפעול.

מה מתאים לכם – שירותי NOC  חיצוני או פנימי?

אין ספק שלתחזק מוקד NOC פרטי הינה עלות כספית מאד יקרה, של עשרות אלפי דולרים בחודש ואף ניהול מורכב של מוקד החל מניהול משמרות, הדרכה, גיוס, בקרה ואבטחה ועוד. לרוב, בחברות גדולות להן יש תקלות מרובות יהיה מוקד פנימי משלהן, אך חברות קטנות  להן ישנן רק כמה עשרות תקלות בחודש ירכשו שירותי NOC  בעלות נמוכה עם גישה למערכת ולמנגנון מתקדם. כדאי לדעת כי חלק מהשירות מספק רק ניטור באמצעות חיווי ובקרה וחלק מספקים גם שירות מתקדם של ניהול אירועי התקלות.

חשוב לדעת

שירות NOC  מקצועי, אמין ובטוח צריך להעניק לכם מרכז שליטה ובקרה לניטור וניהול אירועי תקלות 24/7 עם תמיכה וטיפול מהירים כאשר הוא מביא עמו טכנולוגיה חדשנית המותאמת  לכל עסק באופן אישי, ומספק לכם ניטור מדויק וחכם של האירוע ופתרונות לעתיד, במזעור וקיצור התקלות.

pricing image
שעות תמיכה
זמן תגובה בתקלה קריטית
איש DevOps
ניטורים
סקירת מערכות ולוגים חודשית

תשאירו פרטים ונדבר עוד היום 🙂