אחסון אתרים פרימיום
אחסון אתרים מנוהל מאתר אחד ועד מאות אתרים
- אחסון וורדפרס
- אחסון NODEJS
- שירותי DEVOPS מתקדמים
- גיבויים יומיים
- שרתים וירטואליים
- שירותי ענן

צריכים לאחסן את האתר שלכם וחשבתם באופן אוטומטי על האפשרות של אחסון אתרים שיתופי? כאן נסביר לכם על היתרונות והחסרונות של אפשרות זו, כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת!
בניגוד למה שרבים חושבים, בנייה של אתר לא מהווה את סוף התהליך, אלא רק את תחילתו. לאחר שהאתר הוקם, יש לקדם אותו ולתחזק אותו באופן שוטף, אבל עוד לפני כן – יש להעלות אותו לאוויר כשהוא מאוחסן על שרת. אחסון אתרים נועד לאפשר לאתר להיות ברשת האינטרנט וגלוי הן לגוגל והן לגולשים ולכן יש לכך חשיבות גדולה, עליה נרחיב בהמשך.
האפשרויות
לאחסון של אתר יש שתי אפשרויות התחלתיות: שירות אחסון שיתופי או שירות אחסון בתשלום. כמובן, יש גם אפשרויות נוספות מבחינת אופן האחסון, שירותים נוספים וכו’, אבל כרגע נתמקד בשתי אפשרויות אלו. מן הסתם, כולנו מעדיפים לקבל שירותים בחינם, כאשר יש אפשרות כזו. אבל כמו בכל דבר, גם בנושא של אחסון אתרים חשוב להסתכל על האותיות הקטנות ולעשות את החישוב של רווח מול תועלת. כדי שתוכלו לעשות זאת, ערכנו עבורכם את היתרונות והחסרונות העיקריים של כל אחת משתי האפשרויות.
כאמור, האפשרות של אחסון אתרים שיתופי בהחלט עומדת בפניכם. אבל אין ספק, שחשוב להכיר את היתרונות והחסרונות של אפשרות זו ולכן נרחיב על הבולטים שבהם. אם כן, מן הסתם, היתרון הבולט ביותר של אחסון אתרים שיתופי הוא האפשרות לאחסן את האתר בלי לשלם על השירות. החיסרון הבולט ביותר של אפשרות זו הוא, שהשירות ששאתם מקבלים תואם את מה שאתם משלמים עבורו. כלומר, במידה ויש בעיה כלשהי, סביר להניח, שלא יהיה לכם למי לפנות לטיפול בבעיה ובמידה ותזדקקו לשירות שהוא קצת מעבר לשירות המינימלי, תיאלצו לשלם עליו בנפרד.
החיסרון הברור של אחסון אתרים בתשלום הוא, שעליכם לשלם עבור השירות בכל חודש ולעתים, הידיעה שניתן לקבל את השירות הזה ללא תשלום מעיבה על שביעות הרצון הכללית. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מהיתרון הבולט ביותר של אחסון אתרים בתשלום, שהוא שיש למי לפנות במידת הצורך. כלומר, במידה ויש תקלה כלשהי, ולצערנו זה קורה לא מעט, ניתן לפנות לחברה המאחסנת, שתבדוק מהו מקור הבעיה ותפתור אותה עבורכם. יתרון חשוב נוסף של אחסון אתרים בתשלום שאי אפשר להתעלם ממנו הוא, שבמקום שאתם תתאימו את האתר שלכם לשירות הניתן לכם בחינם, החברה המאחסנת תציע לכם חבילת שירותים מותאמת במדויק לצרכים שלכם ושל האתר שלכם.
לצד השירות של אחסון אתרים אנו, ב-וויסט, מציעים לכם עוד מגוון רחב של שירותים, מהם תוכלו לבחור את הנחוצים לכם והראשון שבהם הוא ייעוץ לגבי חבילת השירותים המתאימה לכם ביותר מתוך מגוון האפשרויות המוצעות לכם על ידינו. הייעוץ ניתן מתוך ניסיון של מעל 10 שנים של אחסון אתרים בעלי צרכים שונים.
בנוסף, אנו מציעים שירות גיבוי של האתר, שיבטיח לכם שקט נפשי במקרים של טעויות אנוש, של תקלות טכניות ואפילו של פריצות זדוניות אל האתר.
כמו כן, אנו מבינים את החשיבות של רצף העבודה של האתר ולכן אנו מציעים שירות של זמינות מלאה ומתן מענה מהיר לכל תקלה קריטית של החל מתוך 15 דקות ובהתאם לחבילה שבחר הלקוח.
אנו משקיעים את מרב המאמצים שלנו כדי להעניק ללקוחותינו שירות כולל, שיאפשר להם להתעסק בדברים החשובים, בזמן שאנו דואגים לשלום האתר שלהם. רוצים גם לישון בשקט בלילה? התקשרו עכשיו וקבלו את הפרטים המלאים על חבילות אחסון אתרים!
השרת שלנו בחברה אחרת היה נופל מדי שבוע ללא סיבה, אנשי ה IT אמרו שהמצב של השרת תקין ועשו ריסטארט בכל פעם שלא היה זמין, בעוד חברת הפיתוח הציעו לנו לחשוב על בניית אתר חדש מאחר והמערכת שלנו ישנה. רק ויסט באמת מצאו את הבעיה לאחר כיום בדיקות.
לאחר משבר אמון חריף עם חברת אחסון, עברתי לויסט, לא רק שהכוינו לפתרון הבעיה, גם מנעו ממנה לחזור על ידי הקשחת המערכות. ויעצו לנו איפה נקודות התורפה ואיך להתמודד איתן. לאחר מספר שבועות מאומצים אנו יכולנו להרגע ולחזור להתעסק בעיקר ולא בתקלות.
מנכ"ל
הייעוץ והכוונה שויסט נותנים כחלק מהשירות שווה הרבה יותר מהעלות, ובכל פרוייקט מורכב שאני מאפיין אני מתייעץ עם ויסט מה הדרך הנכונה לתקוף אותו. לא פחות חשוב הגב שאני מקבל, גם כשאני בנסיעות לחו"ל, אני יודע שאני יכול להיות רגוע לפחות בצד הטכני.
מנכ"ל, ביזדיזיין
לאחר נפילות כל יומיים בחברת אינטרנט מהגדולות בארץ, נזפנו בשירות וביקשנו הכוונה מדוע השרת נופל, אנשי ה IT האשימו את האתר בעוד המפתחים האשימו את אנשי ה IT, לבסוף הוצע לנו לחזק את השרת, גם זה לא עזר, ויסט נכנסו לתמונה ומצאו את הבעיה בהגדרות ה DB. לבסוף עברנו באופן מלא לויסט.
עורך ראשי, אאורורה
אנו עובדים עם ויסט כבר מעל 7 שנים, השקט הנפשי שויסט נותנים לנו כארגון, גם כשאני בחו"ל, אני יודע שהשרתים באויר והאפליקציות באויר, ומה שלא יהיה אני יודע שאני יכול להתקשר בכל שעה לכל בעיה, תמיד יש מענה טכני אישי אדיב ורלוונטי.
CTO, ישראל תורמת
אבי
מנכ"ל, קריוקי טי וי