blog posts

שירותי ענן – לא תאמינו כמה זה פשוט

שירותי ענן – לא תאמינו כמה זה פשוט

העידן הדיגיטלי המשוכלל מעניק לנו יתרונות רבים בכל מה שקשור לשימוש בטכנולוגיית שירותי ענן המאפשרת לקבצים שלנו להיות נגישים אלינו בכל מקום ומכל מקום, כאשר כל מה שאנחנו צריכים זה מחשב (נייד, או נייח) והסיסמא שלנו לענן, ורצוי שתהיה כמובן כמו בכל טכנולוגיה, מקורית ולא חשופה לגורמים זרים. 

 החלטתם ללכת על גיבוי שירותי ענן – כדאי שתדעו:

  • רוב שירותי הענן מעניקים נפח בסיסי ללא שום עלות, בדקו מי מספק לכם את נפח האחסון המירבי, מה העלות של כל תוספת בנפח ומהו מערך התמיכה הטכנולוגי אותו אתם מקבלים. 
  • אנחנו לא זזים היום לאף מקום ללא הסמארטפון שלנו, וודאו כי גיבוי שירותי ענן שנבחרו אכן מתממשקים אל הסמארטפון שלכם, זה יקל עליכם בעתיד את העבודה מולם גם ברמה הטכנולוגית, וגם ברמת הנגישות. 
  • מהן אפשרויות השיתוף הזמינות בשירותי הענן שבחרתם? בחלקם ישנה האופציה לשתף דרך הרשתות החברתיות ו/או המייל, וודאו מה עומד לרשותכם. 
  • שירותי ענן הוא מוצר טכנולוגי שמתחדש כל הזמן ומעניק פתרונות עבור גיבוי ענן לעסקים ברובו, לכן חשוב להיות עם האצבע על הדופק ולהתעדכן בפיצ’רים החדשים בתחום.   
  • שירותי ענן בעברית יכולים להפוך את החיים שלכם לקלים הרבה יותר, וודאו האם ישנו שירות בעברית וגם האם התמיכה הטכנית מיוצגת בעברית גם כן. 
  • האם שירותי הענן שלכם מגבים תמונות באופן אוטומטי מהסמארטפון שלכם? דעו כי חלק מהשירותים אכן מעניקים זאת, וודאו האם האופציה קיימת גם אצלכם. 
  • כמו התמונות, גם אנשי הקשר מהסמארטפון יכולים לקבל גיבוי בממשק של שירותי ענן – התעקשו על מה שיכול להקל עליכם את העבודה ודעו למקסם את התוצאות בשימוש במוצר הטכנולוגי הנפלא הזה. 

למה שירותי ענן:

דמיינו חדר בלתי נראה שיש לכם גישה תמידית אליו, ופרטית, עם מנעול מיוחד שקיים אך ורק לכם בכל העולם, ותוכלו לאחסן בו כל מה שתרצו, בלי לתפוס מקום פיזי. חלום, נכון? שירותי ענן מגשים את החלום הזה, וירטואלית. 

כל המסמכים החשובים שלכם, כל המילים שאתם כותבים ולא רוצים שאף אחד יראה, כל העבודה שלכם שפתאום נעלמה מהניירת והפכה להיות כתובה במיילים, טפסים מקוונים, קבצי WORD, תמונות, מסמכי אקסל וטבלאות עם נוסחאות שלא כדאי שילכו לאיבוד, הכל יכול להישמר לכם בענן, ובכמויות גבוהות שלא יכבידו למעשה על המחשב האישי שלכם, על הסמארטפון, או שלא יתפסו לכם מקום בדיסקאונקי בהעברה ממקום למקום. 

זה לא רק קל, זה גם בטוח

כשאתם בוחרים פתרונות שירותי ענן לעסקים אינכם בוחרים ‘חדר’ שבו כל המסמכים שלכם יהיו חשופים לעיני כל, אלא אתם גם בוחרים ממש מנעול אישי משלכם, סיסמא פרטית, לעיניכם בלבד, ולבחירתכם. כך שכאשר תתחברו לשירות תוכלו לקרוא גם את ההסכם של התנאים וההגבלות ולהבין היטב עד כמה השירות בטוח, ועד כמה כל המסמכים, הקבצים, התמונות, העבודה, ה’ניירת’ הוירטואלית שלכם בטוחים ולא יחשפו לאף אחד אחר, פרט לכם. 

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן