blog posts

אחסון אתרים וורדפרס – עולם חדש ובטוח

אחסון אתרים וורדפרס – עולם חדש ובטוח 

אלפי בתי עסק בישראל (בין אם פרטיים ובין אם ציבוריים קטנים, או גדולים) משווקים את המוצרים שלהם או את השירות שלהם באינטרנט, ויוצרים לעצמם אתר המאפיין את אופי החברה ומוצריה. לשם כך הם זקוקים לשירות אחסון אתרים איכותי, בטוח ואמין. 

מדוע וורדפרס? כי רוב האתרים כיום הינם על בסיס וורדפרס, היות ומדובר בממשק נוח לתפעול המאפשר בניית אתר בקלות ובעיצובים המאפשרים קריאטיב ותכניות שיווק דיגיטליים מגוונים. כמו כן, אתרי וורדפרס מותאמים גם לקידום בגוגל בבסיסם הטכנולוגי. 

מזל טוב! יש לכם אתר. עכשיו איך מאחסנים אותו? 

שניה לפני שנדבר על אחסון אתרים וורדפרס חשוב שתדעו – אתר לא בונים ביום אחד, ועל כן נדרשת סבלנות. ישנם פרמטרים הדורשים אופטימיזציה מדוקדקת ועל סמך הנתונים שבה יבנה האתר גם ברמת העיצוב, וגם ברמת התוכן. לאחר שהאתר יבנה, יעבור טסטים ויהיה מוכן, יהיה ניתן לבצע את האחסון.

אין ספק שלאחר העבודה הקשה שהושקעה באתר תרצו לדאוג לאחסן את האתר אצל ספק אמין. הרי שמדובר בסיטואציה טכנית שבה מאחסנים ושומרים את כל התוכן, המבנה, הדפים, הקטגוריות, התמונות ולמעשה, את כל “החיים” של האתר שלכם בשרת וירטואלי חיצוני, ולכן חשוב לזכור שהשרת חייב להיות חזק, עמיד ובטוח בפני קריסות ונפילות על מנת להבטיח את בטיחות ושמירת האתר שלכם. כשמדברים על אחסון אתרים וורדפרס חשוב לזכור שלמרות ממשק נוח ונגיש, עדיין מדובר באתרי אינטרנט ועל כן כל נושא אחסון האתרים הוא עניין שכדאי תמיד לטפל בו מול אנשי המקצוע הוותיקים והמומלצים בתחום.

איך עובד אחסון אתרים וורדפרס

על מנת שנוכל להבין כיצד עובד אחסון אתרים וורדפרס נמחיש זאת במושגים מהחיים מחוץ לאינטרנט. 

נניח ויש לכם ספריה, גדושה בכל הנושאים שחשובים לכם, והם מהווים את מרכז החיים שלכם.  הספרים הכל כך חשובים לכם צריכים מקום אחסון שיהיה אמין, בטוח ושתהיו רגועים שהם נמצאים במקום טוב ולאף אחד אין שום גישה אליהם, פרט לכם. הם חשובים ויקרים לכם, ועל כן, תרצו לדעת שבמידה ואתם לא לידם, יהיה מי שיטפל בהם וידאג ששום דבר לא יקרה להם. 

כך בדיוק עובד אחסון אתרים וורדפרס אמין, חזק ובטוח. האתר שלכם חייב להיות מאוחסן בשרת חזק, בטוח וחיצוני שתהיו בטוחים שהוא מספק לכם את הנגישות לקהל היעד שלכם ולגולשים שלכם במהירות, ביעילות, וללא תקלות, ושלכם כבעלי האתר תהיה גישה מהירה אל החומרים ‘מאחורי הקלעים’ של האתר (דהיינו מערכת ניהול, קבצי קוד, תמונות, תוכן, וכד’) על מנת שתוכלו לשנות ולהתאים את האתר בכל עת ביעילות ובמהירות. 

איך יודעים לבחור חברת אחסון אתרים 

אנחנו יודעים שאתם קודם כל תרצו לנסות לאחסן לבד את האתר שלכם, אבל לצערנו כמעט ובלתי אפשרי לעשות זאת דרך המחשב הביתי שלכם היות ואינו מספיק חזק לתנועת גולשים גדולה כפי ששרת חיצוני בטוח וחזק יכול להכיל, מה שיכול להביא לקריסת האתר שלכם. ואת זה, לא אנחנו ולא אתם רוצים שיקרה.

חברת אחסון אתרים אמינה ובטוחה תדע לתת לכם שירות מלא עבור אחסון אתרים וורדפרס הכולל שרתים עמידים חזקים ובטוחים היעניקו חווית גלישה חלקה, מהירה, נגישה ואיכותית לגולשים שלכם ובעיקר, את הביטחון שלכם ושינה שקטה שמפעל החיים שלכם נמצא בידיים טובות ובטוחות. 

חברות אחסון אתרים ישראלית עבור אחסון אתרים וורדפרס או מחו”ל?

כמו שכן טוב שתמיד נמצא לידך ויסייע לך בכל עת, כך כדאי לעבוד עם חברת אחסון אתרים ישראלית כשמדובר בנושא של אחסון אתרים וורדפרס שתהיה קרובה ונגישה אליך, במקום חברת אחסון מחו”ל שעלולה לא להיות זמינה לך במידת הצורך או במקרה חירום. על כן, יש לקחת בחשבון את הנגישות של שירות הלקוחות, את מהירות הטיפול, וכן, גם את שפת האם המדוברת שיהיה לכם קל לתקשר בה מול חברת האחסון.

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן