מי אנחנו

ויסט פתרונות מחושב נפתחה על ידי צוות מפתחים בסוף שנת 2007, לאחר שראינו כי איכות השירות שקיבלנו מהספק שאחסן את השרת שלנו לוקה בחסר, החלטנו לפתוח את החברה בדגש על “שום תקלה לא נופלת בין הכסאות”. ובמהלך השנים הבנו את הבידול העצום שלנו מול המתחרים:

תקלות בין הכסאות – במהלך השנים ראינו שלאנשי IT\DevOps יש נטייה להאשים את המתכנתים בתקלות, ולמתכנתים יש נטייה להאשים את מנהלי השרת – למעשה ראינו את זה גם בחברות שנותנות את 2 השירותים ללקוח!

אנו מספקים שירות שחולש על 2 התחומים! ולכן גם אם אנו עובדים עם צוות מחברה אחרת אנו יודעים להכווין אותו לטיפול בתקלה גם אם היא לא מהצד שבו אנו נותנים שירות. במקרים חריגים אף אנו מטפלים בתקלה עצמה אפילו שלא גובלת בתחום האחריות שלנו.

עמידה ב SLA תואם לעסק שלך – אנו מציעים מגוון חבילות SLA החל מזמינות 24/7 המאפשר לעסק שלך לפעול כל הזמן ולא לאבד לידים וגולשים,

תתחילו איתנו ולא תתאכזבו 🙂

אבי

אבי

מנכ``ל, קריוקי TV
עברתי בגלל המחיר, מהר מאוד ויסט שכנעו אותי לעבור, ואני לא מתחרט על זה עד היום
לאונרדו

לאונרדו

עורך ראשי, אאורורה
רק ויסט נתנו לנו פתרון מקצה לקצה, גם כשהמפתחים שלנו לא מצליחים לתת מענה, תמיד אפשר להתקשר לויסט ולקבל את הכיוון.

למה לקוחות מעדיפים אותנו

לקוחות רבים שמגיעים אלינו מגיעים אחרי משבר אמון גדול עם ספק השרתים שלהם. מנסיון שלנו בשביל שלקוח יחליף ספק צריכה להיות סיבה מאוד טובה. איגדנו לכם כאן כמה סיבות ממקרים אמיתיים שלקוחות עברו אלינו.
תקלות בין הכסאות :
1. נשלח דואר זבל מהשרת בגלל אתר שנפרץ, לכן השרת נכנס לרשימת הספאם, מה שגורם ללקוחות לא להצליח להוציא דואר. הלקוח עבר אלי אחרי כ3 שבועות שהספק לא נתן מענה ועזבו את הלקוח מספר לקוחות. עזרנו ללקוח לאתר את הסקריפט הזדוני והלהקשיח אבטחה שהמקרה לא יחזור על עצמו. שרת לינוקס, מערכות על וורד פרס.
2. המהלך מבצע  עמוד ענן מספר ההתקפות על אתרים ישראלים עולה בצורה משמעותית. הלקוח סיפר שפורצים לו לאתרים ומחליפים את דף הבית בדף פרוץ. הספק הציע ללקוח להעלות גיבויים אך כ 10 דקות לאחר שחזור הפריצה חזרה…
3. הלקוח התקשר לאחר תקופה ארוכה שהאתר שלו נופל ללא סיבה אמיתית מבחינתו מאחר ואין עומסים על השרת. החברת שרתים הציעה לחזק את השרת, לאחר כמה חיזוקים והשרת עדיין נופל הלקוח קיבל מהספק הצעה להקים שרת חדש מאחר והמערכת של האתר ישנה והם לא מוצאים את הבעיה, הלקוח התייאש ודיבר איתנו, בשלב הראשון הקצנו ללקוח DBA, מהר מאוד הבנו שהבעיה היא לא ב DB ועברנו לבדיקת האפליקציה של הלקוח. לאחר כיום בדיקות איתרנו את הבעיה, ספק שירות צד ג’ שהאתר של הלקוח מושך ממנו מידע קורס ולכן כל האתר לא מגיב… בדו”ח הצענו דרכי פעולה וכמובן שהבעיה טופלה.
4. אתר בינוני עם כ 100K כניסות ביום קרס מדי כמה ימים בגלל עומסים בשעות הלילה המאוחרות. הלקוח התקשר לאחר שמדי בוקר צריך לבדוק אם האתר עובד ולגלות פעמיים בשבוע שהאתר לא עבד כ 6 שעות ולא מבין למה לא מנטרים את האתר שלו עבור הסכומים שמשלם. מה עוד כשהתקשר, הדבר היחידי שנעשה בשרת שלו היה ריסטארט, ללא בדיקה מעמיקה מה קרה. הקצנו ללקוח DBA, ומהר מאוד הגדרנו את ה DB להתאים לעומסים ולכמויות הנתונים של הלקוח.
כמובן שזה רק הסיפורים המעניינים ביותר, ויש עוד הרבה סיפורים. הלקוחות האלו עדיין לקוחות שלנו…